قیمت فنر لوله بازکنی در مشهد

قیمت فنر لوله بازکنی در مشهد

قیمت فنر لوله بازکنی در مشهد

قیمت فنر لوله بازکنی در مشهد با توجه به نوع متفاوت است . استفاده از فنر لوله بازکنی بی‌دلیل به رایج‌ترین روش‌ لوله بازکنی تبدیل نشده است. برای لوله بازکنی راه‌های زیادی وجود دارد، اما این استفاده از فنر لوله بازکنی است که بیشترین محبوبیت را به دست آورده. در لوله بازکنی با فنر برای رفع مشکلات فاضلاب از فنرهای مقاوم فولادی استفاده می‌شود.

اساس کار این فنرها حرکت دادن اجرام اضافی به درون چاه توالت است. در بالای فنر لوله بازکن، پیچ های مخروطی شکلی قرار دارد که مواد زائد را حرکت می‌دهد. و با انواع فنر لوله بازکنی (شامل فنر لوله بازکنی دستی و فنر لوله بازکنی با دریل) و البته قیمت فنر لوله بازکنی میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مزایا و معایب روش فنر زنی

یکی از راه‌های متداول و پراستفاده در برطرف کردن انسداد لوله روش فنر زنی است که به آسانی به واسطه‌ی تکنسین‌های ماهر صورت می‌گیرد. از مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این شیوه به علت انعطاف زیادی که داشته خیلی کارآمد و پراستفاده است.
  • چنانچه انسداد و گرفتگی لوله به علت وجود مواد سخت باشد، این روش با کارایی ویژه‌ی خود می‌تواند این مولفه‌ها را از بین ببرد و با خرد کردن سنگ یا شیشه راه لوله را باز نماید.

از عیب‌های این روش می‌توان به مورد زیر اشاره کرد:

روش فنرزنی به دلیل قدرت و شدتی که به فنر وارد می‌نماید قادر است به سیستم لوله‌کشی فاضلاب صدمه وارد نماید به ویژه اگر لوله‌کشی فرسوده و کهنه باشد. در این صورت امکان دارد باعث شکستن یا باز شدن اتصال‌های لوله‌کشی شود. به علاوه نشتی فاضلاب از لوله‌های فاضلاب موجب خرابی جداره‌ها و سقف خواهد شد و قیمت‌های گزافی را به شما تحمیل خواهد کرد.

هزینه لوله بازکنی و قیمت فنر لوله بازکنی در مشهد

گرفتگی جزیی لوله های فاضلاب که نشانه ی آن معمولا کاهش سرعت تخلیه ی آب است را می توان با روش های خانگی مانند استفاده از اسید برطرف کرد. اما در صورت برطرف نشدن گرفتگی، این امر می تواند برای ما مشکل بزرگی ایجاد کند و هزینه لوله بازکنی روی دست ما بگذارد. پس لازم است هنگامی که راه آب آشپزخانه یا حمام و دستشویی دچار گرفتگی جزیی می شوند تلاش کنید هرچه زودتر مشکل را برطرف نمایید. البته در برخی موارد، این گرفتگی ها به خاطر بی توجهی همسایگان ساختمان به وجود می آیند و در نهایت شما مجبور به پرداخت هزینه لوله بازکنی خواهید شد.

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید